Over CARMEN
CARMEN is hét klantcontactcentrum in de automotive voor het uitbesteden van sales, aftersales en business support werkzaamheden.
CARMEN is hét klantcontactcentrum in de automotive voor het uitbesteden van sales, aftersales en business support werkzaamheden.
CARMEN is een goed geoliede machine dankzij een team van betrokken, ervaren en communicatief sterke medewerkers. Medewerkers die genieten van persoonlijk contact en een passie hebben voor de automotive. Niet voor niets richt CARMEN zich uitsluitend op de altijd veranderende en boeiende autobranche. Alleen dan krijg je het beste resultaat.
CARMEN heeft een duidelijk doel: de waardevolle relatie tussen het autobedrijf en zijn klanten op bouwen én uitbouwen. Met prettig klantcontact en meetbaar resultaat. CARMEN streeft naar optimaal klantcontact op basis van een open dialoog.
CARMEN is opgericht in 2010 vanuit een fusie tussen W&D facilities en Direct Access Telemarketing. Beide bedrijven zijn sinds 2000 actief in klantcontact voor de autobranche. Sinds 2010 opereert CARMEN vanuit het contactcenter in Maasdijk met een team van meer dan 55 medewerkers.
Klantcontact is maatwerk en vereist kennis. Daarom doet CARMEN werving, selectie, opleiding en training in eigen beheer. Deze investering in kwaliteit zorgt voor betere binding. Zodra de klantvraag en doelstellingen helder zijn, wordt, een vast team gevormd. Elke opdracht is immers uniek, heeft specifieke doelen en vraagt dus om maximale toewijding.
Meer weten over CARMEN? Neem contact op!
Wat de klantvraag ook is, CARMEN heeft het antwoord, en het maakt niet uit of het om grote, complexe projecten of eenmalige opdrachten voor een korte periode gaat. CARMEN gaat altijd voor kwaliteit, ook als een project haast heeft en laat wordt aangeleverd.
CARMEN doet wat het belooft. Er zijn niet voor niets bedrijven die al vele jaren gebruik maken van de diensten van CARMEN. Die langdurige contacten stimuleren en motiveren.
Geen enkel communicatiekanaal kent geheimen voor CARMEN, of het nu de telefoon is of de allernieuwste app. Daarnaast worden de diensten van CARMEN altijd en in eigen huis doorontwikkeld. Zelfs de ontwikkeling van het CARMEN-portal is dynamisch. De autobranche staat immers nooit stil.