
Borgen van bereikbaarheid
Met de inbound service van CARMEN ben jij bereikbaar op de momenten die tellen.
Inbound Service: het borgen van jouw bereikbaarheid
Een dealer- of autobedrijf bestaat vaak uit drie afdelingen: Service, Parts en Sales. Vooral bij de afdeling Service is de inkomende telefoon de belangrijkste manier om afspraken te maken. Bijvoorbeeld voor onderhoud, service, reparatie of APK. Het kan gebeuren dat klanten die het autobedrijf bellen via de serviceafdeling vaak lang in de wacht staan. En wachten geeft aanleiding tot klachten.
Wachttijd beperken
Er is een oplossing om de wachttijd te beperken. Met CARMEN Automotive BDC Inbound Service ontlasten wij uw receptionist door simpele gesprekken over te nemen. Dat zijn vaak de gesprekken om een afspraak te maken voor een onderhoudsbeurt of APK. Carmen werkt als volgt: uw klant belt en wordt door een automatische beantwoorder begroet en via een keuzemenu op weg geholpen. Bij de keuze ‘afspraak maken’, wordt de call automatisch doorgestuurd naar CARMEN Automotive BDC.
Bewezen succes
Voor onze klanten is de samenwerking met CARMEN zeer vruchtbaar gebleken. Er is meer werk, meer omzet binnengebracht, simpelweg omdat er geen waardevolle calls meer werden gemist.
Benieuwd naar wat CARMEN voor uw organisatie kan betekenen? Wij komen graag bij uw langs om te kijken hoe wij uw receptie kunnen ontlasten!
Gespecialiseerde agents
Bij CARMEN werken gespecialiseerde agents die namens uw bedrijf de afspraken online inplannen, samen met uw klant. Reguliere afspraken voor onderhoud en APK zijn makkelijk in te plannen en dus neemt CARMEN direct een deel van de werklast van uw receptionist over. De receptionist kan zich bezighouden met de complexere zaken.
De mogelijkheid bestaat ook om een escalatie in te bouwen als u kiest om niet direct naar CARMEN door te schakelen, maar dat later in het proces te doen. Bijvoorbeeld als u klant langer dan X minuten in de wacht staat.

Meer weten over inbound service? Neem contact op!