November 2020
CARMEN helpt Muntstad door middel van een reactivatiecampagne om klanten, die langer dan 14 maanden niet in de werkplaats zijn geweest, weer te binden. Door bijvoorbeeld een afspraak te maken voor een winterinspectie kunnen klanten op een laagdrempelige manier weer verwelkomd worden.
Oktober 2020
In opdracht van Suzuki Nederland worden klanten, die onlangs een taxatievoorstel hebben ontvangen, telefonisch opgevolgd. Met als doel om een afspraak te maken voor een adviesgesprek bij een Suzuki dealer naar keuze.
September 2020
Net als in vorige wisselperiodes hebben meerdere leasemaatschappijen en dealergroepen CARMEN opdracht gegeven om proactief afspraken te maken voor de bandenwissel. Hierdoor worden klanten ontzorgd en wordt tegelijkertijd piekdrukte in de werkplaats voorkomen.
4 JUNI 2020
Trek het initiatief voor een showroomafspraak naar je toe door alle contacten uit de direct mail campagne telefonisch op te volgen. Acht redenen om te kiezen voor Hybride Outbound door CARMEN
26 MAART 2020
Een lege werkplaats vanwege het Corona virus? CARMEN belt jouw klantenbestand voor het maken van APK afspraken.
18 MAART 2020
Op vele manieren kan CARMEN je te hulp schieten, zodat je goed in verbinding blijft met de klant. Juist nu het het hardste nodig is.
10 MAART 2020
Met de juiste mindset trek je het initiatief naar je toe en maak jij de drukte in de werkplaats beheersbaar en kan efficiënt worden gewerkt.
3 FEBRUARI 2020
Text messaging apps zoals WhatsApp worden steeds populairder als klantcontact kanaal en zijn ook interessant om te worden toegepast voor automotive after sales klantcontact.
23 JANUARI 2020
Je zou er bijna keuzestress van krijgen, zoveel kanten als je op kan in geval van een vraag aan het dealerbedrijf. Onderzoek wijst uit dat klanten het liefst communiceren via het kanaal van hun voorkeur...
9 JANUARI 2020
Als je er, in het kader van goede service marketing, voor kiest om after sales DM contacten telefonisch op te volgen, is het cruciaal om dat klantcontactmoment ten volle te benutten. Een directe koppeling tussen de applicaties CRM Care/CaRe-Mail en CARMEN portal biedt jou het beste van twee werelden.
27 DECEMBER 2019
De koppeling ontsluit gespreksinformatie over banden die direct kan worden aangewend bij het telefonisch inplannen van een werkplaatsbezoek en de after sales medewerker kan de registratie in DBB direct doen zonder opnieuw in te hoeven loggen.
20 DECEMBER 2019
In de (e-) inspectie applicatie CheckIT kunnen zaken die pas over enkele maanden aan vervanging/onderhoud toe zijn worden geregistreerd. Hoe je dit gegarandeerd kunt opvolgen lees je hier.
13 DECEMBER 2019
Eén van de manieren om het rendement naar een hoger niveau te krijgen, is door de interne processen te optimaliseren. De software koppeling Plan-IT CARMEN kan je daarbij helpen. Je leest er alles over.
6 DECEMBER 2019
Eén van de manieren om het rendement naar een hoger niveau te krijgen, is door de interne processen te optimaliseren. Software koppelingen kunnen je daarbij helpen. Welke koppelingen zijn er met CARMEN portal?
12 NOVEMBER 2019
Als één contactmoment uit de Customer Life Cycle zich leent voor Service Marketing, dan is dat bandenwissel klantcontact! Het ❄ bandenwissel seizoen is inmiddels in volle gang en veel dealerbedrijven zullen voorzichtig aan weer 'op hun tandvlees lopen'.
1 NOVEMBER 2019
en hoe relevant dit voor jouw sales kan zijn.
24 OKTOBER 2019
Reken af met zes live chat obstakels voor tevreden klanten
21 OKTOBER 2019
Met deze vier workouts realiseer je maximaal effect op de eindejaarsdoelstellingen.
15 OKTOBER 2019
Om de verdere expansie van CARMEN automotive marketing in goede banen te leiden, is Yoram ter Horst als Operationeel Directeur aangesteld.
3 OKTOBER 2019
Wat zijn nu precies de krachten die een (commerciële) outbound beller op sales projecten zo succesvol maken. Je leest het hier.
1 OKTOBER 2019
Hoe hoog stel jij de standaard van de bandenwissel campagne? Ga je voor maximaal resultaat? Dan ga je voor 100% opvolgen van de contacten. Hoe doe je dat.
26 SEPTEMBER 2019
... of kom je met een goede mindset al een heel eind. Je leest er alles over in dit item.
23 SEPTEMBER 2019
In Vijf Stappen Naar Omzet Verhogende Automotive Service Marketing
19 JULI 2019
De toch al druk bezette service adviseur kan een hoop frustratie en inefficiënt werken worden bespaard met de koppeling Plan-IT CARMEN.
15 JULI 2019
Het is een kunst om live chat zo in te richten dat het werkbaar is en maximaal resultaat oplevert. Wij laten je graag meedelen in onze 6 Gouden Regels Voor Succesvolle Live Chat.
4 JUNI 2019
Het gemak en de wijze waarop medewerkers van CARMEN automotive de dialoog aangaan met leads uit de zakelijke markt, spreekt een steeds groter aantal dealerbedrijven aan.
24 MEI 2019
"We denken hiermee extra waarde op gebied van klantgerichtheid voor onze opdrachtgevers toe te voegen", aldus Remco de Vette, mede-eigenaar van CARMEN automotive.
10 MEI 2019
Welke belangrijke trends spelen er en wat kan het dealerbedrijf doen om hierop in te spelen?
9 APRIL 2019
Door service marketing goed en structureel op te pakken, liggen er voor het dealerbedrijf kansen voor het grijpen om het rendement op aftersales te verbeteren. Hoe word je een kei in service marketing...
8 APRIL 2019
CARMEN heeft in samenwerking met Plan-IT een koppeling gemaakt om het inplannen van werkplaatsafspraken veel efficiënter te maken en zo de drukbezette service adviseur vrij te maken voor andere taken.
12 MAART 2019
Deze 10 Gouden Regels voor Telefoonetiquette helpen automotive KCC medewerkers om de klant optimaal tegemoet te treden.
21 FEBRUARI 2019
Met deze zes tips gaat dat lukken! Een fijn idee dat u, in geval van overloop, met CARMEN hybride support altijd zeker bent van proactieve opvolging van al uw bandenwissel contacten.
4 FEBRUARI 2019
In de eerste jaren na aankoop is de loyaliteit aan de merkdealer voor onderhoud hoog. Daarna kiezen veel berijders voor een ander kanaal, terwijl dan het omzetbedrag juist toeneemt. Wil je als merkdealer meer omzet op after sales, dan doe je er slim aan om in te zetten op service marketing!
29 JANUARI 2019
Vanwege zachtere weersomstandigheden en betere alternatieven zoals de all season band, komen de huidige verdienmodellen op after sales van bijvoorbeeld zomer-/ winterbandenwissel en het daarmee gepaard gaande onderhoud onder druk te staan. Hoe kan het dealerbedrijf zich hierop voorbereiden?
28 JANUARI 2019
Meer over onze dienst Live chat door CARMEN - beter converterende live chat vanuit ons automotive kennis centrum.
8 JANUARI 2019
Dankzij EV en de 'connected car' komen de huidige verdienmodellen op after sales zoals APK en onderhoud onder druk te staan of dreigen volledig te verdwijnen. Hoe kan het dealerbedrijf zich hierop voorbereiden?
28 DECEMBER 2018
Maakt u 2019 ook hét jaar van service marketing? Bij CARMEN automotive geloven we sterk dat het een cruciale rol speelt in klantbehoud. We trappen af met de oliebollen uitgave van Automobiel Management van vorig jaar waarin Remco de Vette en Koen van de Laar helder hun verhaal doen over service marketing.
Proactieve benadering voor winterbanden ✔[CHECK]- 14 december 2018
Koppelingen voor meer efficiency in sales & aftersales klantcontact- 6 december 2018
Opvolging Direct Mail campagne Suzuki voltooid- 30 november 2018
Ideale openingstijden voor online klantcontact ?- 26 november 2018
Alles voor een goed gesprek met een meetbaar resultaat- 16 november 2018
Project APK klantcontact- 2 november 2018
Live chat door CARMEN (artikel op autobranchesignalen.nl)- 30 oktober 2018
Een kijkje bij Live chat door CARMEN- 8 oktober 2018
Project voor online leadopvolging voor Nissan dealergroep- 1 oktober 2018
CARMEN verzorgt klantcontact bij landelijke terugroepactie- 13 september 2018
Recall actie – drama of een kansrijk moment?- 3 september 2018
Goed beheerst de piek in bandenwissel doorkomen? Met deze zes tips gaat dat lukken!- 27 augustus 2018
‘Bel-mij-nu’ lead opvolging – CARMEN neemt het moeiteloos over- 23 augustus 2018
Dealerbedrijf: benut je deze concurrentievoordelen in de strijd om APK?- 10 juli 2018
Keuzestress bij autokopers? Drie tips om dit te voorkomen- 21 juni 2018
Hoe werkt dat bij CARMEN?- 15 juni 2018
Update over stand van AVG bij CARMEN automotive- 1 juni 2018
Project voor telefonische opvolging van een Direct Mailing voor een dealergroep - 9 mei 2018
Het CARMEN Business Support Center – kameleon onder de helpdesks - 2 mei 2018
Training is niets zonder goede monitoring & coaching- 1 mei 2018
Helpdesk van meer waarde!- 26 april 2018
Wat doen dealers met goed renderende aftersales slimmer?- 20 maart 2018
Stand van AVG/GDPR bij CARMEN automotive- 20 februari 2018
(e-)DM klantcontact ten volle benutten? Zo doe je dat!- 13 februari 2018
Koppeling CheckIT en CARMEN opent deuren naar onbenut after sales potentieel+- 23 januari 2018
Kansen in de groeiende markt van 50+- 28 december 2017
NIEUW: Online leads direct terugbellen via de Bel-me-nu-button- 14 december 2017
Online lead opvolging; hoe wordt u structureel succesvol- 17 november 2017
Connectiviteit transformeert klantcontact- 16 november 2017
Wat kan ik met de koppeling CheckIT en CARMEN?- 24 oktober 2017
Project winterbandenwissel en proactieve benadering via CARMEN- 6 oktober 2017
De rol van supervisor bij CARMEN- 18 september 2017
Updates CARMEN portal- 29 augustus 2017
Sales campagne volumemerk- 22 augustus 2017
De voordelen van consultative calling- 3 juli 2017
Mijlpaal: álle dealers aangesloten - 16 juni 2017
Klantcontact ontwikkelingen in een veranderende after sales omgeving- 13 juni 2017
Tip voor meer omzet uit onderhoud door merkdealer- 12 mei 2017
Nieuwe lay-out CARMEN portal- 20 april 2017
Tips voor optimaal klantcontact in de aankoop van een nieuwe auto (clicks & bricks)- 10 februari 2017
Klantcontact? Iedereen kent wel een 16-jarige die iets bij wil verdienen- 19 januari 2017
Bedrijfsuitje CARMEN- 17 januari 2017
Private lease? Leasemaatschappij kom uit je comfort zone!- 10 januari 2017
Continue werving & selectie van nieuwe kandidaten: Hoe doet CARMEN dat?- 20 december 2016
Wil je de omzet per klant verhogen? Volg dan uitgesteld meerwerk op!- 8 december 2016
Tips om beter om te gaan met lastige inbound gesprekken- 21 november 2016
Het Bel-me-niet Register en jouw campagne- 8 november 2016
NIEUW in CARMEN portal: Marktanalyse- 4 november 2016
Bereikbaarheid en het succesvol managen van klantverwachtingen- 31 oktober 2016
Hoe creëer je de gunfactor?!- 27 oktober 2016
CARMEN automotive – van fusie tot nu- 14 oktober 2016
Automotive lead opvolgen - wees de eerste en de snelste!- 22 september 2016
Meer dan 1.900 dealerbedrijven gebruiken CARMEN portal- 16 september 2016
Recall de klant proactief benaderen voor een werkplaats bezoek- laatst bijgewerkt augustus 2018