Bootstrap Example

Werken bij CARMEN automotive

 

Vanwege ons specialisme (100% automotive) zijn we een kennisintensieve organisatie met communicatief sterke medewerkers. In ons contact center heerst er daardoor altijd een dynamiek die je in andere bedrijfsomgevingen minder snel ziet. De diversiteit van het werk (projectmatig en vaak buiten kantooruren), in combinatie met het gewenste opleidings- en denkniveau (minimaal HBO niveau), spreekt een interessante mix van kandidaten aan. Denk hierbij aan zowel studenten en afgestudeerden, als ook ambitieuze werkzoekenden en herintreders.

 

Omdat 'ons’ type medewerker veelal parttime beschikbaar is, en wij voor een grote verscheidenheid aan opdrachtgevers projectmatig werken, zijn we continu op zoek naar nieuwe kandidaten.

 

Regelmatig worden er intensieve sollicitatierondes gehouden waarbij geselecteerde kandidaten worden uitgenodigd. Tijdens deze sessies worden kandidaten op basis van een diepgaand gesprek en een aantal tests beoordeeld, waarna zij bij positieve beoordeling verder in het traject komen.

 

Opleiding en coaching

 

Na succesvolle werving en selectie doorlopen nieuwe klantcontact medewerkers bij binnenkomst verschillende basistrainingen op de volgende gebieden:

 

  1.  CARMEN brede kennis (o.a. systeem);

  2.  Automotive & project kennis;

  3.  Communicatieve vaardigheden.

 

Daarna volgt een aantal meeluistersessies en gaat de medewerker uiteindelijk zelf aan de slag met het vertrouwde gevoel dat coaching door een supervisor altijd dichtbij is. Tijdens hun loopbaan binnen CARMEN doorlopen klantcontact medewerkers periodiek nieuwe trainingen om in kennis en communicatieve vaardigheden te blijven groeien.

Actuele vacatures

 

Outbound Supervisor Contact Center

Vaardigheden: leidinggevende capaciteiten, coachende persoonlijkheid, gevoel voor verkoop, analytisch vermogen

 

Klantcontact Medewerker

Vaardigheden: goed inlevingsvermogen, extravert, teamspeler, prettige stem