Bootstrap Example

Aansprekend automotive klantcontact

Volg gegarandeerd op.
Luister naar de klant.
Voeg meetbaar waarde toe.

 

CARMEN heeft een team van omnichannel contact medewerkers, die in een open dialoog gesprekken voeren en zo meetbaar waarde aan úw klantcontact toevoegen.

 

 

    Flexibel in drie klantcontact varianten


    uitbesteden of intern oplossen?


    die keuze hoeft u niet meer te maken, want eventuele overloop nemen we als professioneel vangnet moeiteloos van u over

    Specialist in omnichannel open dialoog


    via bestaande en innovatieve communicatiekanalen als chat, telefoon, Facebook, e mail, Twitter, videochat leiden we een prettige, open dialoog met úw klant

    15+ jaar ervaring in automotive klantcontact


    we zijn trots op onze lange termijn relaties met importeurs, dealers, autobedrijven en lease- & financieringsmaatschappijen.

 

 

U vindt bij ons invulling voor elk klantcontact vraagstuk inzake

automotive sales, after sales en business support

 

  Bekijk onze diensten

 

Onze opdrachtgevers & hun ervaringen:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

“Met de specialistische kennis die CARMEN op het gebied van elektrisch rijden kan bieden aan onze klanten,

hebben we onze prospects meer te bieden.” - Nissan EV

 

 

CARMEN contact center

 

Met 35+ klantcontact medewerkers, aangestuurd door een compact management & supervisor team, werken we vanuit onze vestiging in Maasdijk. We geloven sterk in de toegevoegde waarde van consultative calling waarbij medewerkers niet volgens een standaard script werken, maar juist in staat zijn om een prettige dialoog te leiden.


Ons kennisintensieve specialisme heeft ervoor gezorgd dat we werving & selectie en training & coaching volledig in eigen beheer doen. Kennisoverdracht draagt direct bij aan meer binding waardoor we in vaste teams kunnen werken. Medewerkers worden regelmatig getraind op hun gespreksvaardigheden, productkennis en het omgaan met alle mogelijke bezwaren die zij in een gesprek kunnen tegenkomen.


In onze dienstverlening werken we conform de richtlijnen van Code Telemarketing: we bieden het Recht van Verzet actief aan en respecteren het Infofilter.
 

CARMEN portal

 

Het CARMEN portal (integraal onderdeel van www.dealerportal.nl) voorziet in een uniforme workflow bij het registreren, opvolgen en monitoren van klantcontact projecten. Het kan tevens als bel- / plansysteem voor onderhoudsafspraken door leasemaatschappijen worden benut.

Met 750.000+ automotive klantcontact momenten over het afgelopen jaar is het CARMEN portal een veelgebruikt platform dat bij alle dealerbedrijven in Nederland draait.