Bootstrap Example
 

Vijf redenen voor dealerbedrijven om 'text messaging apps' als WhatsApp te integreren in je after sales

3 FEBRUARI 2020

Text messaging apps zoals WhatsApp worden steeds populairder als klantcontact kanaal en zijn ook interessant om te worden toegepast voor automotive after sales klantcontact.

  after sales                    
 

In het woud aan contactkanalen bepalen wat jouw ideale mix is?

23 JANUARI 2020

Je zou er bijna keuzestress van krijgen, zoveel kanten als je op kan in geval van een vraag aan het dealerbedrijf. Onderzoek wijst uit dat klanten het liefst communiceren via het kanaal van hun voorkeur... 

  after sales                    
 

Software koppeling CRM Care/CaRe-Mail CARMEN voor een geautomatiseerde 'data transportband'

9 JANUARI 2020

Als je er, in het kader van goede service marketing, voor kiest om after sales DM contacten telefonisch op te volgen, is het cruciaal om dat klantcontactmoment ten volle te benutten. Een directe koppeling tussen de applicaties CRM Care/CaRe-Mail en CARMEN portal biedt jou het beste van twee werelden. 

  after sales                    
 

Software koppeling DBB CARMEN voor klantcontact data en proces optimalisatie

27 DECEMBER 2019

De koppeling ontsluit gespreksinformatie over banden die direct kan worden aangewend bij het telefonisch inplannen van een werkplaatsbezoek en de after sales medewerker kan de registratie in DBB direct doen zonder opnieuw in te hoeven loggen.

 

  after sales                    
 

Softwarekoppeling CheckIT CARMEN voor procesoptimalisatie én data ontsluiting

20 DECEMBER 2019

In de (e-) inspectie applicatie CheckIT kunnen zaken die pas over enkele maanden aan vervanging/onderhoud toe zijn worden geregistreerd. Hoe je dit gegarandeerd kunt opvolgen lees je hier.

 

  after sales                    
 

Softwarekoppeling Plan-IT CARMEN voor procesoptimalisatie

13 DECEMBER 2019

Eén van de manieren om het rendement naar een hoger niveau te krijgen, is door de interne processen te optimaliseren. De software koppeling Plan-IT CARMEN kan je daarbij helpen. Je leest er alles over.

 

  after sales                    
 

Vier softwarekoppelingen die het leven van de dealer makkelijker maken

6 DECEMBER 2019

Eén van de manieren om het rendement naar een hoger niveau te krijgen, is door de interne processen te optimaliseren. Software koppelingen kunnen je daarbij helpen. Welke koppelingen zijn er met CARMEN portal?

 

  after sales                    
 

Bandenwissel een KANSRIJK contactmoment

12 NOVEMBER 2019

Als één contactmoment uit de Customer Life Cycle zich leent voor Service Marketing, dan is dat bandenwissel klantcontact! Het ❄ bandenwissel seizoen is inmiddels in volle gang en veel dealerbedrijven zullen voorzichtig aan weer 'op hun tandvlees lopen'.

 

  after sales                    
 

Wat je nog niet wist over CARMEN automotive

1 NOVEMBER 2019

en hoe relevant dit voor jouw sales kan zijn.

 

                              sales
 

Bied jij de juiste LIVE CHAT service?

24 OKTOBER 2019

Reken af met zes live chat obstakels voor tevreden klanten

 

                              sales
 

Sales workout voor je eindejaarscampagne

21 OKTOBER 2019

Met deze vier workouts realiseer je maximaal effect op de eindejaarsdoelstellingen.

 

                              sales
 

CARMEN stelt Operationeel Directeur aan

15 OKTOBER 2019

Om de verdere expansie van CARMEN automotive marketing in goede banen te leiden, is Yoram ter Horst als Operationeel Directeur aangesteld.

 

  business support    aftersales      sales   
 

10 redenen om te kiezen voor hybride outbound support

8 OKTOBER 2019

Nu de sprint naar het einde van het jaar in zicht komt, zoek je (tijdelijk) versterking voor outbound klantcontact. Maar je staat voor een dilemma: in huis of uitbesteden ...10 redenen om te kiezen voor hybride outbound support  

 

                              sales
 

Outbound bellen - welke superkrachten zijn de basis voor succes? Deel 2

3 OKTOBER 2019

Wat zijn nu precies de krachten die een (commerciële) outbound beller op sales projecten zo succesvol maken. Je leest het hier. 

 

                              sales
 

Bandenwissel KANSRIJK klantcontact moment voor meer omzet

1 OKTOBER 2019

Hoe hoog stel jij de standaard van de bandenwissel campagne? Ga je voor maximaal resultaat? Dan ga je voor 100% opvolgen van de contacten. Hoe doe je dat.

 

  after sales                    
 

Outbound bellen - welke superkrachten zijn de basis voor succes?

26 SEPTEMBER 2019

... of kom je met een goede mindset al een heel eind. Je leest er alles over in dit item. 

 

                              sales
 

Meer klanten in de werkplaats?

23 SEPTEMBER 2019

In Vijf Stappen Naar Omzet Verhogende Automotive Service Marketing

 

  after sales                    
 

Dit bandenwisselseizoen al afspraken inplannen zonder dubbel registreren?!

19 JULI 2019

De toch al druk bezette service adviseur kan een hoop frustratie en inefficiënt werken worden bespaard met de koppeling Plan-IT CARMEN.

 

  after sales                    
 

6 Gouden Regels voor Succesvolle Live Chat

15 JULI 2019

Het is een kunst om live chat zo in te richten dat het werkbaar is en maximaal resultaat oplevert. Wij laten je graag meedelen in onze 6 Gouden Regels Voor Succesvolle Live Chat.

 

  business support    aftersales      sales   
 

Steeds meer dealerbedrijven schakelen CARMEN automotive in voor klantcontact op de zakelijke markt

4 JUNI 2019

Het gemak en de wijze waarop medewerkers van CARMEN automotive de dialoog aangaan met leads uit de zakelijke markt, spreekt een steeds groter aantal dealerbedrijven aan.

  after sales    sales
 

CARMEN automotive lid van Platform Voor Klantgericht Ondernemen

24 MEI 2019

"We denken hiermee extra waarde op gebied van klantgerichtheid voor onze opdrachtgevers toe te voegen", aldus Remco de Vette, mede-eigenaar van CARMEN automotive.

  after sales    sales
 

Zes trends (+ aanbevelingen) die de toekomst van het dealerbedrijf op zijn kop zetten

10 MEI 2019

Welke belangrijke trends spelen er en wat kan het dealerbedrijf doen om hierop in te spelen?

  after sales    sales
 

Beter renderen op aftersales? Haal alles uit service marketing!

9 APRIL 2019

Door service marketing goed en structureel op te pakken, liggen er voor het dealerbedrijf kansen voor het grijpen om het rendement op aftersales te verbeteren. Hoe word je een kei in service marketing...

  after sales                    
 

Nieuw: Koppeling Plan-IT CARMEN

8 APRIL 2019

CARMEN heeft in samenwerking met Plan-IT een koppeling gemaakt om het inplannen van werkplaatsafspraken veel efficiënter te maken en zo de drukbezette service adviseur vrij te maken voor andere taken.

  after sales                    
 

10 Gouden Regels voor Telefoonetiquette

12 MAART 2019

Deze 10 Gouden Regels voor Telefoonetiquette helpen automotive KCC medewerkers om de klant optimaal tegemoet te treden.

 

  business support    aftersales      sales   
 

Dit jaar goed beheerst de piek in zomerbandenwissel doorkomen?

21 FEBRUARI 2019

Met deze zes tips gaat dat lukken! Een fijn idee dat u, in geval van overloop, met CARMEN hybride support altijd zeker bent van proactieve opvolging van al uw bandenwissel contacten.

  after sales                    
 

Meer omzet uit after sales? Leg de klant vanaf twee jaar na aanschaf in de watten!

4 FEBRUARI 2019

In de eerste jaren na aankoop is de loyaliteit aan de merkdealer voor onderhoud hoog. Daarna kiezen veel berijders voor een ander kanaal, terwijl dan het omzetbedrag juist toeneemt. Wil je als merkdealer meer omzet op after sales, dan doe je er slim aan om in te zetten op service marketing!

 

  after sales                    
 

HELP! Het after sales verdienmodel gaat eraan. WAT ALS… bandenwissel overbodig wordt?

29 JANUARI 2019

Vanwege zachtere weersomstandigheden en betere alternatieven zoals de all season band, komen de huidige verdienmodellen op after sales van bijvoorbeeld zomer-/ winterbandenwissel en het daarmee gepaard gaande onderhoud onder druk te staan. Hoe kan het dealerbedrijf zich hierop voorbereiden?

 

  after sales                    
 

Live Chat door CARMEN

28 JANUARI 2019

Meer over onze dienst Live chat door CARMEN  - beter converterende live chat vanuit ons automotive kennis centrum.

 

  business support    aftersales      sales   
 

HELP! Het after sales verdienmodel gaat eraan. WAT ALS… de APK wegvalt?

8 JANUARI 2019

Dankzij EV en de 'connected car' komen de huidige verdienmodellen op after sales zoals APK en onderhoud onder druk te staan of dreigen volledig te verdwijnen. Hoe kan het dealerbedrijf zich hierop voorbereiden?

 

  after sales                    
 

Haal alles uit service marketing

28 DECEMBER 2018

Maakt u 2019 ook hét jaar van service marketing? Bij CARMEN automotive geloven we sterk dat het een cruciale rol speelt in klantbehoud. We trappen af met de oliebollen uitgave van Automobiel Management van vorig jaar waarin Remco de Vette en Koen van de Laar helder hun verhaal doen over service marketing.  

  after sales    sales

Blog archief

 

Proactieve benadering voor winterbanden ✔[CHECK]- 14 december 2018

Koppelingen voor meer efficiency in sales & aftersales klantcontact- 6 december 2018

Opvolging Direct Mail campagne Suzuki voltooid- 30 november 2018

Ideale openingstijden voor online klantcontact ?- 26 november 2018

Alles voor een goed gesprek met een meetbaar resultaat- 16 november 2018

Project APK klantcontact- 2 november 2018

Live chat door CARMEN (artikel op autobranchesignalen.nl)- 30 oktober 2018

Een kijkje bij Live chat door CARMEN- 8 oktober 2018

Project voor online leadopvolging voor Nissan dealergroep- 1 oktober 2018

CARMEN verzorgt klantcontact bij landelijke terugroepactie- 13 september 2018

Recall actie – drama of een kansrijk moment?- 3 september 2018

Goed beheerst de piek in bandenwissel doorkomen? Met deze zes tips gaat dat lukken!- 27 augustus 2018

‘Bel-mij-nu’ lead opvolging – CARMEN neemt het moeiteloos over- 23 augustus 2018

Dealerbedrijf: benut je deze concurrentievoordelen in de strijd om APK?- 10 juli 2018

Keuzestress bij autokopers? Drie tips om dit te voorkomen- 21 juni 2018

Hoe werkt dat bij CARMEN?- 15 juni 2018

Update over stand van AVG bij CARMEN automotive- 1 juni 2018

Project voor telefonische opvolging van een Direct Mailing voor een dealergroep - 9 mei 2018

Het CARMEN Business Support Center – kameleon onder de helpdesks - 2 mei 2018

Training is niets zonder goede monitoring & coaching- 1 mei 2018

Helpdesk van meer waarde!- 26 april 2018

Wat doen dealers met goed renderende aftersales slimmer?- 20 maart 2018

Stand van AVG/GDPR bij CARMEN automotive- 20 februari 2018

(e-)DM klantcontact ten volle benutten? Zo doe je dat!- 13 februari 2018

Koppeling CheckIT en CARMEN opent deuren naar onbenut after sales potentieel+- 23 januari 2018

Kansen in de groeiende markt van 50+- 28 december 2017

NIEUW: Online leads direct terugbellen via de Bel-me-nu-button- 14 december 2017

Online lead opvolging; hoe wordt u structureel succesvol- 17 november 2017

Connectiviteit transformeert klantcontact- 16 november 2017

Wat kan ik met de koppeling CheckIT en CARMEN?- 24 oktober 2017

Project winterbandenwissel en proactieve benadering via CARMEN- 6 oktober 2017

De rol van supervisor bij CARMEN- 18 september 2017

Updates CARMEN portal- 29 augustus 2017

Sales campagne volumemerk- 22 augustus 2017

De voordelen van consultative calling- 3 juli 2017

Mijlpaal: álle dealers aangesloten - 16 juni 2017

Klantcontact ontwikkelingen in een veranderende after sales omgeving- 13 juni 2017

Tip voor meer omzet uit onderhoud door merkdealer- 12 mei 2017

Nieuwe lay-out CARMEN portal- 20 april 2017

Tips voor optimaal klantcontact in de aankoop van een nieuwe auto (clicks & bricks)- 10 februari 2017

Klantcontact? Iedereen kent wel een 16-jarige die iets bij wil verdienen- 19 januari 2017

Bedrijfsuitje CARMEN- 17 januari 2017

Private lease? Leasemaatschappij kom uit je comfort zone!- 10 januari 2017

Continue werving & selectie van nieuwe kandidaten: Hoe doet CARMEN dat?- 20 december 2016

Wil je de omzet per klant verhogen? Volg dan uitgesteld meerwerk op!- 8 december 2016

Tips om beter om te gaan met lastige inbound gesprekken- 21 november 2016

Het Bel-me-niet Register en jouw campagne- 8 november 2016

NIEUW in CARMEN portal: Marktanalyse- 4 november 2016

Bereikbaarheid en het succesvol managen van klantverwachtingen- 31 oktober 2016

Hoe creëer je de gunfactor?!- 27 oktober 2016

CARMEN automotive – van fusie tot nu- 14 oktober 2016

Automotive lead opvolgen - wees de eerste en de snelste!- 22 september 2016

Meer dan 1.900 dealerbedrijven gebruiken CARMEN portal- 16 september 2016

Recall de klant proactief benaderen voor een werkplaats bezoek- laatst bijgewerkt augustus 2018