Bootstrap Example
 

Een kijkje bij Live Chat door CARMEN

8 OKTOBER 2018

De dynamiek tijdens mijn dag op onze afdeling Live Chat spat er vanaf. Prachtig om te zien hoe online bezoekers echt een stap verder worden gebracht.

 

  business support    aftersales      sales   
 

Project voor online lead opvolging voor Nissan dealergroep

1 OKTOBER 2018

Voor een Nissan dealergroep verzorgen we de online lead opvolging. 

 

                              sales
 

CARMEN verzorgt klantcontact bij landelijke terugroepactie

13 SEPTEMBER 2018

We ondersteunen één van onze opdrachtgevers bij een landelijke terugroepactie door de piek in klantcontact op te vangen.

 

  after sales                    
 

Recall actie - drama of een kansrijk moment?

3 SEPTEMBER 2018

Recall acties veroorzaken nogal wat onrust in het dealerbedrijf. Toch brengt een recall actie wel degelijk kansen met zich mee.

  after sales                    
 

Goed beheerst de piek in bandenwissel doorkomen? Met deze zes tips gaat dat lukken!

27 AUGUSTUS 2018

Zes tips voor een goed geplande bandenwissel.

 

  after sales                    
 

‘Bel-mij-nu’ lead opvolging – CARMEN neemt het moeiteloos over

23 AUGUSTUS 2018

Pluk het laaghangende fruit op je website met Bel-mij-nu functionaliteit en breng de opvolging moeiteloos bij CARMEN onder.

 

  business support    aftersales      sales   
 

Beter renderen op aftersales? Haal alles uit service marketing!

13 JULI 2018

Door service marketing goed en structureel op te pakken, liggen er voor het dealerbedrijf kansen voor het grijpen om het rendement op aftersales te verbeteren.

  after sales                    
 

Dealerbedrijf: benut je deze concurrentievoordelen in de strijd om APK?

10 JULI 2018

De stijgende APK volumes nemen voor het dealerbedrijf minder snel toe dan voor de universelen. Om hier op te reageren heeft het dealerbedrijf een aantal krachtige concurrentievoordelen te bieden.

  after sales                    
 

Keuzestress bij autokopers? Drie tips om dit te voorkomen

21 JUNI 2018

Onderzoek toont aan dat steeds meer autokopers last hebben van keuzestress. We geven je onze visie hierop en drie tips om keuzestress weg te nemen. 

 

                              sales
 

Hoe werkt dat bij CARMEN?

15 JUNI 2018

Soms kom je op werkplekken en dan besef je pas hoe fijn de jouwe is. Waarom CARMEN een fijne plek is om te werken?

 

  business support    aftersales      sales   
 

Update over stand van AVG bij CARMEN automotive

1 JUNI 2018

Welke zichtbare activiteiten heeft CARMEN ondernomen om te voldoen aan de wetgeving rondom AVG/GDPR?

 

  business support    aftersales      sales   
 

Zes trends (+ aanbevelingen) die de toekomst van het dealerbedrijf op zijn kop zetten

28 MEI 2018

Welke belangrijke trends spelen er en wat kan het dealerbedrijf doen om hierop in te spelen?

  after sales    sales
 

Project voor telefonische opvolging van een Direct Mailing voor een dealergroep

9 MEI 2018

Lees meer over het project voor telefonische opvolging van een Direct Mailing voor een dealergroep. 

 

                              sales
 

Het CARMEN Business Support Center - kameleon onder de helpdesks

2 MEI 2018

Een inkijkje in de diversiteit van de helpdesk- en klantenservice projecten die CARMEN voor diverse opdrachtgevers vanuit het Business Support Center verzorgt.

 

  business support                                                        
 

Training is niets zonder goede monitoring & coaching

1 MEI 2018

Wist u dat 70% van de kennis verschanst zich één dag na training al in een donker hoekje van de hersenen, terwijl het 90 dagen duurt om blijvende gedragsverandering te realiseren. Alleen training is dus niet genoeg.

 

  business support    aftersales      sales   
 

Helpdesk van meer waarde!

26 APRIL 2018

Telefoon als contactkanaal voor de automotive helpdesk blijft in 2018 hip & happening. Een heel ander geluid dan wat je over klantcontact in de media leest.

 

  business support                                                        
 

Wat doen dealers met goed renderende aftersales slimmer?

20 MAART 2018

Dealers die succesvol zijn in aftersales zijn stuk voor stuk keien in Service Marketing. In dit artikel meer over het belang hiervan.

 

  after sales                    
 

Dit jaar goed beheerst de piek in zomerbandenwissel doorkomen?

9 MAART 2018

Met deze zes tips gaat dat lukken! Een fijn idee dat u, in geval van overloop, met CARMEN hybride support altijd zeker bent van proactieve opvolging van al uw bandenwissel contacten.

  after sales                    
 

Stand van AVG/GDPR bij CARMEN automotive

20 FEBRUARI 2018

Update over de werkzaamheden bij CARMEN automotive rondom de AVG/GDPR wetgeving.

  after sales    sales
 

(e-)DM klantcontact ten volle benutten? Zo doe je dat!

13 FEBRUARI 2018

Het telefonisch opvolgen van een (e-)DM campagne is een absolute aanrader. Speciaal voor u hebben we onze ervaring vertaald naar vijf bruikbare tips.  

                              sales
 

Koppeling CheckIT en CARMEN opent deuren naar onbenut after sales potentieel

23 JANUARI 2018

In 2018 krijgt circa 10% van de Nederlandse dealerbedrijven, dankzij het gebruik van CheckIT, toegang tot de koppeling met het CARMEN portal. Dit stelt hen in staat om uitgesteld advies wél moeiteloos op te volgen.

  after sales                    
 

Haal alles uit service marketing

4 JANUARI 2018

Automobiel Management publiceert in haar Oliebollen editie een artikel over service marketing en lead opvolging door CARMEN automotive eigenaren Remco de Vette en Koen van de Laar  

  after sales    sales
 

Kansen in de groeiende markt van 50+

28 DECEMBER 2017

De groeiende markt van 50+ biedt mooie kansen voor autodealer bedrijven. Een belangrijke eye-opener die tijdens het Dealercongres gepresenteerd werd.  

                              sales
 

Feestdagen & gewijzigde opening

19 DECEMBER 2017

Namens alle medewerkers van CARMEN wensen we u fijne feestdagen! Ons contact center is komende feestdagen gesloten op Eerste en Tweede Kerstdag (25 en 26 december) en Nieuwjaarsdag (maandag 1 januari). 

  after sales    sales
 

NIEUW: Online leads direct terugbellen via de Bel-me-nu-button

14 DECEMBER 2017

Voor een opdrachtgever in de automotive is de bel-me-nu functionaliteit ontworpen én verzorgen we de online lead opvolging door direct terug te bellen.  

  after sales    sales
 

Online lead opvolging; hoe wordt u structureel succesvol

17 NOVEMBER 2017

Wilt u meer bezoekers naar uw autoshowroom trekken? Dan is het opvolgen van online leads cruciaal. De vijf grootste uitdagingen én handvatten om structureel succesvol te zijn in online leadopvolging! 

                              sales
 

Connectiviteit transformeert klantcontact

16 NOVEMBER 2017

Binnen de autobranche verandert het klantcontact landschap in rap tempo. Neem bijvoorbeeld de 'connected car'. De mogelijkheden voor klantenbinding en extra werkplaatsomzet die dát kan opleveren zijn uniek.  

  after sales    sales
 

Wat kan ik met de koppeling CheckIT en CARMEN?

24 OKTOBER 2017

Werkt uw dealerbedrijf met CheckIT, de digitale inspectie app van Direct Access? Lees hier hoe u uitgestelde adviespunten uit het CheckIT inspectierapport voor het actief telefonisch opvolgen, volledig geautomatiseerd, in CARMEN kan opnemen.

  after sales                    
 

Project winterbandenwissel en proactieve opvolging door CARMEN

6 OKTOBER 2017

Leuk om met jullie te delen! We zijn druk bezig met de winterbandenwissel voor meerdere leasemaatschappijen.

  after sales                    
 

De rol van supervisor bij CARMEN

18 SEPTEMBER 2017

Altijd al willen weten wat de rol van supervisor inhoudt? Jasper, supervisor bij CARMEN automotive vertelt... 

 

 

10 gouden regels van Telefoonetiquette

4 SEPTEMBER 2017

Het inbound klantcontact dat uw KCC verzorgt is voor klantloyaliteit extreem waardevol. Deze tips helpen de effectiviteit te verhogen!  

  after sales    sales
 

Updates CARMEN portal

29 AUGUSTUS 2017

Om het CARMEN portal optimaal op de behoeften van haar gebruikers aan te laten sluiten, voeren we regelmatig updates door. In dit overzicht alle updates van het voorjaar 2017. 

  after sales    sales
 

Sales campagne volumemerk

22 AUGUSTUS 2017

In opdracht van een volumemerk, benadert CARMEN automotive loyale berijders met het doel hen naar de showroom te bewegen. 

                              sales
 

De voordelen van consultative calling

3 JULI 2017

Cruciaal in succesvol opvolgen van sales leads, naast snel reageren, is de wijze waarop de klant zich aangesproken voelt. In dit blogitem meer over een gespreksbenadering die specifiek gericht is op het aanspreken van de klant.

  after sales    sales
 

Mijlpaal: álle dealers aangesloten

16 JUNI 2017

Trots kunnen wij melden dat álle merkdealers in Nederland voor hun actieve opvolging gebruik maken van het CARMEN portal

  after sales    sales

 

Blog archief

 

De rol van supervisor bij CARMEN- 18 september 2017

10 gouden regels voor Telefoonetiquette- 4 september 2017

Updates CARMEN portal- 29 augustus 2017

Sales campagne volumemerk- 22 augustus 2017

De voordelen van consultative calling- 3 juli 2017

Mijlpaal: álle dealers aangesloten - 16 juni 2017

Klantcontact ontwikkelingen in een veranderende after sales omgeving- 13 juni 2017

Tip voor meer omzet uit onderhoud door merkdealer- 12 mei 2017

Nieuwe lay-out CARMEN portal- 20 april 2017

Tips voor optimaal klantcontact in de aankoop van een nieuwe auto (clicks & bricks)- 10 februari 2017

Klantcontact? Iedereen kent wel een 16-jarige die iets bij wil verdienen- 19 januari 2017

Bedrijfsuitje CARMEN- 17 januari 2017

Private lease? Leasemaatschappij kom uit je comfort zone!- 10 januari 2017

Continue werving & selectie van nieuwe kandidaten: Hoe doet CARMEN dat?- 20 december 2016

Wil je de omzet per klant verhogen? Volg dan uitgesteld meerwerk op!- 8 december 2016

Veel sales campagnes - maximaal converteren- 22 november 2016

Tips om beter om te gaan met lastige inbound gesprekken- 21 november 2016

Het Bel-me-niet Register en jouw campagne- 8 november 2016

NIEUW in CARMEN portal: Marktanalyse- 4 november 2016

Bereikbaarheid en het succesvol managen van klantverwachtingen- 31 oktober 2016

Hoe creëer je de gunfactor?!- 27 oktober 2016

CARMEN automotive – van fusie tot nu- 14 oktober 2016

Winterbandenwissel - een goede planning & proactieve benadering lonen!- 29 SEPTEMBER 2016

Vijf nieuwe medewerkers aan boord bij CARMEN- 23 september 2016

Automotive lead opvolgen - wees de eerste en de snelste!- 22 september 2016

Meer dan 1.900 dealerbedrijven gebruiken CARMEN portal- 16 september 2016

Recall de klant proactief benaderen voor een werkplaats bezoek- laatst bijgewerkt augustus 2018