Bootstrap Example
 

Online lead opvolging; hoe wordt u structureel succesvol

17 NOVEMBER 2017

Wilt u meer bezoekers naar uw autoshowroom trekken? Dan is het opvolgen van online leads cruciaal. De vijf grootste uitdagingen én handvatten om structureel succesvol te zijn in online leadopvolging! 

                              sales
 

Connectiviteit transformeert klantcontact

16 NOVEMBER 2017

Binnen de autobranche verandert het klantcontact landschap in rap tempo. Neem bijvoorbeeld de 'connected car'. De mogelijkheden voor klantenbinding en extra werkplaatsomzet die dát kan opleveren zijn uniek.  

  after sales    sales
 

Wat kan ik met de koppeling CheckIT en CARMEN?

24 OKTOBER 2017

Werkt uw dealerbedrijf met CheckIT, de digitale inspectie app van Direct Access? Lees hier hoe u uitgestelde adviespunten uit het CheckIT inspectierapport voor het actief telefonisch opvolgen, volledig geautomatiseerd, in CARMEN kan opnemen.

  after sales                    
 

Project winterbandenwissel en proactieve opvolging door CARMEN

6 OKTOBER 2017

Leuk om met jullie te delen! We zijn druk bezig met de winterbandenwissel voor meerdere leasemaatschappijen.

  after sales                    
 

De rol van supervisor bij CARMEN

18 SEPTEMBER 2017

Altijd al willen weten wat de rol van supervisor inhoudt? Jasper, supervisor bij CARMEN automotive vertelt... 

 

 

10 gouden regels van Telefoonetiquette

4 SEPTEMBER 2017

Het inbound klantcontact dat uw KCC verzorgt is voor klantloyaliteit extreem waardevol. Deze tips helpen de effectiviteit te verhogen!  

  after sales    sales
 

Updates CARMEN portal

29 AUGUSTUS 2017

Om het CARMEN portal optimaal op de behoeften van haar gebruikers aan te laten sluiten, voeren we regelmatig updates door. In dit overzicht alle updates van het voorjaar 2017. 

  after sales    sales
 

Sales campagne volumemerk

22 AUGUSTUS 2017

In opdracht van een volumemerk, benadert CARMEN automotive loyale berijders met het doel hen naar de showroom te bewegen. 

                              sales
 

De voordelen van consultative calling

3 JULI 2017

Cruciaal in succesvol opvolgen van sales leads, naast snel reageren, is de wijze waarop de klant zich aangesproken voelt. In dit blogitem meer over een gespreksbenadering die specifiek gericht is op het aanspreken van de klant.

  after sales    sales
 

Mijlpaal: álle dealers aangesloten

16 JUNI 2017

Trots kunnen wij melden dat álle merkdealers in Nederland voor hun actieve opvolging gebruik maken van het CARMEN portal

  after sales    sales
 

Klantcontact ontwikkelingen in een veranderende after sales omgeving

13 JUNI 2017

De gevolgen op de inkomsten uit after sales zijn met de komst van EV (Electric Vehicle) programma's en slim toegeruste voertuigen merkbaar. Klantcontact speelt in de veranderende after sales omgeving een rol van levensbelang.

  after sales                    
 

Tip voor meer omzet uit onderhoud door merkdealer

12 MEI 2017

Uit de BOVAG RAI Aftersales Monitor 2016 blijkt dat merkdealers kansen op meer omzet uit onderhoud laten liggen. Door de performance kengetallen breder te trekken, ontstaan volop kansen!

  after sales                    
 

Zelf ervaren! De Suzuki S-Cross & Ignis

25 APRIL 2017

Om nóg beter in te kunnen spelen op vragen van (potentiële) Suzuki rijders, hebben onze contact medewerkers afgelopen week de S-Cross & Ignis zélf mogen ervaren.

Kennis opdoen die je meteen in praktijk kunt brengen is zó ontzettend waardevol!

 

  after sales    sales

Blog archief

 

Nieuwe lay-out CARMEN portal- 20 april 2017

Tips voor optimaal klantcontact in de aankoop van een nieuwe auto (clicks & bricks)- 10 februari 2017

Klantcontact? Iedereen kent wel een 16-jarige die iets bij wil verdienen- 19 januari 2017

Bedrijfsuitje CARMEN- 17 januari 2017

Private lease? Leasemaatschappij kom uit je comfort zone!- 10 januari 2017

Continue werving & selectie van nieuwe kandidaten: Hoe doet CARMEN dat?- 20 december 2016

Wil je de omzet per klant verhogen? Volg dan uitgesteld meerwerk op!- 8 december 2016

Veel sales campagnes - maximaal converteren- 22 november 2016

Tips om beter om te gaan met lastige inbound gesprekken- 21 november 2016

Het Bel-me-niet Register en jouw campagne- 8 november 2016

NIEUW in CARMEN portal: Marktanalyse- 4 november 2016

Bereikbaarheid en het succesvol managen van klantverwachtingen- 31 oktober 2016

Hoe creëer je de gunfactor?!- 27 oktober 2016

CARMEN automotive – van fusie tot nu- 14 oktober 2016

Winterbandenwissel - een goede planning & proactieve benadering lonen!- 29 SEPTEMBER 2016

Vijf nieuwe medewerkers aan boord bij CARMEN- 23 september 2016

Automotive lead opvolgen - wees de eerste en de snelste!- 22 september 2016

Meer dan 1.900 dealerbedrijven gebruiken CARMEN portal- 16 september 2016

5 concurrentievoordelen in strijd om APK- 8 september 2016

Recall de klant proactief benaderen voor een werkplaats bezoek- 27 juni 2016